W Polsce pojawi się nowa, trzecia siła w handlu. Jak informuje serwis wiadomościhandlowe.pl, grupa Eurocash chce wprowadzić na rynek sieć „Moje sklepy”, która wielkością już na starcie ustępować będzie tylko Biedronce i Lidlowi. W tyle zostawi natomiast m.in. Dino czy Żabkę.
Sieć „Moje Sklepy” ma powstać na bazie trzech marek, którymi zarządza spółka. Są to sklepy franczyzowe i placówki partnerskie, działające obecnie pod szyldami ABC, Groszek oraz Euro Sklep.
Taki twór niemal natychmiast wskoczy do handlowej czołówki w Polsce. Jak piszą Wiadomości Handlowe, w całym kraju działało łącznie ponad 10 tys. placówek pod takimi nazwami.
CZYTAJ TEŻ: RYNKI W TYM TYGODNIU
Przychody ze sprzedaży placówek tworzących Moje Sklepy za rok 2022 r. Eurocash szacuje na 20 mld zł — za Biedronką i Lidlem, powyżej Dino i Żabki. To szacunki wykonane w oparciu o dane dla 4 tys. placówek ABC, Groszek i Euro Sklep.
Giełdowy Eurocash zajmuje się hurtową oraz detaliczną dystrybucją żywności i innych produktów szybko zbywalnych. Klientami firmy są właściciele sklepów małoformatowych, których grupa wspiera w obszarze marketingu i technologii.
Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 11,99 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV