88 proc. Polaków robi zakupy w sieci wynika z raportu Santander Consumer Banku. Najczęściej online kupujemy odzież i obuwie.
Według zawartych w raporcie informacji, zainteresowanie kanałami e-commerce rośnie od kilku lat, zaś przedsiębiorcy widzą w nich ogromny potencjał sprzedaży.
CZYTAJ TEŻ: BAJOŃSKIE ODPRAWY W PŻB
59 procent Polaków w sieci kupuje odzież i obuwie. 35 proc za pomocą platform e-commerce zamawia kosmetyki a prawie 29 proc. elektronikę.
Jak podano w raporcie, Polacy zdecydowanie wolą natomiast kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze – ten sposób wybiera 91 procent spośród tych, którzy w ogóle korzystają z kanałów e-commerce.
Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV