Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

DOBRA POLISA

PŁATNA WSPÓŁPRACA Z MARKĄ PZU

DOBRA POLISA
DOBRA POLISA

DOBRA POLISA

Autor: Roman Młodkowski

Proces zmiany firmy i jej dostosowania się do otoczenia jest jedną z najbardziej fascynujących kwestii, jakie można zauważyć, analizując funkcjonowanie biznesu. Dlatego nie miałem wątpliwości, że przyjrzenie się bliżej temu, jak zmienia się PZU, jakie nowe usługi powstają wokół podstawowej, ubezpieczeniowej działalności, jest przygodą, koło której nie mogę przejść obojętnie.

czytaj więcej…

DOBRA POLISA
ROZMOWA

Ekosystem kierowcy – pomoc dla zmotoryzowanych w każdej sytuacji

Rozmowa z Pawłem Polewanym, dyrektorem ds. transformacji cyfrowej i ESG w PZU Pomoc.

DOBRA POLISA
ROZMOWA

Jak bezpiecznie produkować energię z OZE?

Rozmowa z Piotrem Nettikiem, dyrektorem ds. underwritingu ubezpieczeń pozakomunikacyjnych PZU.

DOBRA POLISA
ROZMOWA

Jak uniknąć strat i przestojów w przemyśle?

Rozmowa z Dariuszem Gołębiewskim, dyrektorem ds. strategii i rozwoju biznesu korporacyjnego i zarazem prezesem PZU LAB.

DOBRA POLISA
ROZMOWA

Customer experience – dlaczego warto badać doświadczenie klientów?

Rozmowa z Katarzyną Plewą, dyrektor zarządzającą ds. relacji z klientem w PZU.

fot-kolo

Kompleksowe rozwiązania

dla pracodawców i pracowników

DOBRA POLISA
ROZMOWA

Abonamenty sportowe i ich korzystny wpływ na kondycję pracowników

Rozmowa z Jackiem Taraśkiewiczem, dyrektorem Biura Sprzedaży Własnej Benefitów Pozapłacowych PZU Pomoc.

DOBRA POLISA
ROZMOWA

Laboratorium Innowacji PZU – połączenie świata wielkiego biznesu ze światem startupów

Rozmowa z Marcinem Kurczabem, dyrektorem ds. Innowacji PZU i zarazem szefem Laboratorium Innowacji PZU

DOBRA POLISA
ROZMOWA

JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ FLOTĄ AUT Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU PZU IFLOTA?

Rozmowa z Jakubem Sajkowskim, dyrektorem Zarządzającym ds. Klienta Korporacyjnego PZU.

DOBRA POLISA
ROZMOWA

Dlaczego warto udostępnić pracownikom benefity na platformie internetowej?

Rozmowa z Maciejem Gołasiem, dyrektorem zarządzającym ds. rozwoju procesów, usług i platform cyfrowych PZU i wiceprezesem PZU POMOC

Ta strona zawiera zapis ośmiu moich rozmów z osobami odpowiedzialnymi za różne usługi PZU, których po firmie ubezpieczeniowej wcale byście się nie spodziewali. Czy spodziewalibyście się, że do firmy ubezpieczeniowej można się udać po rozwiązania technologiczne ograniczające ryzyko awarii Waszych instalacji OZE? Czy spodziewalibyście się, że firma ubezpieczeniowa zapewni Wam kontakt z mechanikiem samochodowym albo doradcą, który pojedzie obejrzeć upatrzony przez Was używany samochód, aby powiedzieć Wam, czy warto go kupić? Czy w firmie ubezpieczeniowej szukalibyście wiedzy o tym, czego oczekują i jak będą się zachowywali współcześni konsumenci? Albo czy spoglądalibyście w kierunku firmy ubezpieczeniowej, planując uruchomienie start-upu? Czy gdybyście mieli klub fitness, uznalibyście za oczywiste, że firma ubezpieczeniowa jest platformą, marketplace’em, do którego warto zgłosić się po płacących abonamenty klientów?

Po chwili refleksji odpowiedź brzmi: dlaczego nie… bo zawsze jest tak, że kiedy już ktoś wpadnie na innowacyjny pomysł, to ex post taka innowacja wydaje się naturalną konsekwencją splotu biznesowych zdarzeń, które poprzedzają jej powstanie. Jednak każdy, kto prowadził jakikolwiek biznes, doskonale wie, że to, co dziś jest naturalne, wręcz oczywiste, wcale takim wcześniej nie było. Potrzeba pomysłowości, umiejętności wychodzenia poza schemat, kwestionowania utartych przekonań o tym, jak działa branża, w której dokonujemy innowacji, by rzeczywiście innowację wprowadzić.

Przygotowując serwis, który jest przed Wami, z ogromną ciekawością pytałem nie tylko o to, jak działają różne innowacyjne usługi PZU, ale też jak powstały pomysły na wyjście z nimi na rynek. Każde takie doświadczenie jest dla mnie inspiracją do myślenia o rozwoju firmy, którą kieruję. Mam nadzieję, że także dla Was będzie to nie tylko sposób na zobaczenie, co ciekawego można znaleźć w PZU, lecz także, że ten serwis będzie przede wszystkim inspiracją do rozwijania swojego biznesu – poza ramami, które przyjęło się uznawać za branżowe ograniczenia.