Connect with us

Hi, what are you looking for?

DO KOGO DOTRZESZ KOMUNIKACJĄ W BIZNES24

● 41,0% widzów zainteresowanych programem BIZNES24 to przedstawiciele wyższej kadry zarządzającej

● 41,3% widzów zainteresowanych BIZNES24 należy do średniej kadry zarządzającej


Branże w których najczęściej pracują widzowie zainteresowani programem BIZNES24 należą do sektorów o dużym poziomie nowoczesności i dużym nasyceniu osób o wysokiej pozycji zawodowej.


BIZNES24 dociera

● codziennie do ponad 60 tys. osób (63 tys. – średnia dzienna w kwietniu 2021).

● co miesiąc do ponad 0,8 mln unikalnych widzów


FORMATY KOMUNIKACJI

Zostaw swój adres e-mail, a prześlemy Ci propozycję formatów wraz ze wstępną wyceną.

    Wysyłając wiadomość do BIZNES24 zgadzam się na jednokrotny kontakt handlowy ze strony BIZNES24 sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (71-637), ul. Teofila Firlika 31/LB-1


    JAKIE BĘDZIE OTOCZENIE TWOJEJ KOMUNIKACJI

    NEWSY NA ŻYWO OD 8:30 DO 22:30

    • BIZNES OD RANA – otwarcie biznesowego dnia i start handlu na GPW

    • BIZNES W POŁUDNIE – południowy status update

    • KONIEC DNIA – close-of-business status update i zamknięcie GPW

    • WIECZÓR NA ŻYWO – end-of-day status update i zamknięcie rynków w USA •

    GRUPA DOCELOWA

    ● Przedsiębiorcy

    ● C-suite

    ● inwestorzy giełdowi

    Autorzy: Roman Młodkowski, Marcin Dobrowolski i zespół redakcyjny telewizji BIZNES24


    IT BIZNES – PROGRAM O CYFROWEJ TECHNOLOGII

    ● technologia, która oszczędza czas i pieniądze

    ●użyteczne aplikacje i gadżety

    GRUPA DOCELOWA

    ● technologiczni early adopters,

    ● ludzie, którzy mają więcej pieniędzy, niż czasu

    Autor: Paweł Pilarczyk, twórca portali internetowych ITbiznes.pl, PCLab.pl, AGDLab.pl czy Softonet.pl.

    Twoja marka w IT Biznes? Zostaw autorom programu swój e-mail.Wybierz formularz:


      HR I KADRY – PORADNIK PRAKTYCZNY

      ● praktyczny wymiar przepisów zmiany, które nie mogą zaskoczyć firmy

      GRUPA DOCELOWA

      ● przedsiębiorcy SME,

      ● biura księgowo-kadrowe,

      ● menedżerowie kadr i HR.

      Autorka: Donata Hermann-Marciniak, prowadząca praktykę kadrowo-płacową i bloga Kadry w Pigułce

      Twoja marka w Kadrach w Pigułce? Zostaw autorom programu swój e-mail.


        JEDYNY W POLSCE PROGRAM O HANDLU DETALICZNYM

        ● najważniejsze informacje z sieci handlu detalicznego

        ● nowości produktowe i marketingowe ●megatrendy, które decydują o przyszłości handlu detalicznego

        GRUPA DOCELOWA

        ● prezesi i menedżerowie sieci detalicznych

        ● dostawcy produktów dla detalu

        ● dostawcy usług dla handlu

        Autorzy: Michał Kokoszkiewicz i zespół Wiadomości Handlowych, najważniejszego w Polsce medium dla handlu detalicznego

        Twoja marka w Wiadomościach Handlowych? Zostaw autorom programu swój e-mail.


          JEDYNY W POLSCE PROGRAM TELEWIZYJNY O STARTUPACH

          GRUPA DOCELOWA

          • twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy i inżynierowie,
          • osoby poszukujące okazji inwestycyjnych na rynku prywatnym.

          Autor: Roman Młodkowski, jeden z najbardziej znanych i wiarygodnych dziennikarzy biznesowych Polsce

          Twoja marka w Biznesmanii? Zostaw autorom programu swój e-mail


            IT BIZNES – PROGRAM O CYFROWEJ TECHNOLOGII

            ● technologia, która oszczędza czas i pieniądze

            ●użyteczne aplikacje i gadżety

            GRUPA DOCELOWA

            ● technologiczni early adopters,

            ● ludzie, którzy mają więcej pieniędzy, niż czasu

            Autor: Paweł Pilarczyk, twórca portali internetowych ITbiznes.pl, PCLab.pl, AGDLab.pl czy Softonet.pl.

            Twoja marka w IT Biznes? Zostaw autorom programu swój e-mail.


              POLUBIĆ SPRZEDAŻ – SPRZEDAWAJ ŁATWIEJ, SZYBCIEJ I DROŻEJ

              ● jak słuchać klienta, żeby kupił?

              ● o co zapytać, żeby nie tracić czasu?

              ● jak obronić cenę, gdy klient żąda rabatu?

              GRUPA DOCELOWA

              ● przedsiębiorcy SME

              ● menedżerowie sprzedaży

              ● przedstawiciele handlowi

              Autor: Andrzej Twarowski, trener sprzedaży Sandler Training, jeden z najbardziej doświadczonych trenerów sprzedaży w Polsce

              Twoja marka w Polubić Sprzedaż? Zostaw autorom programu swój e-mail.


                ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

                ● jak budować zespół sprzedażowy?

                ● jak wyznaczać i egzekwować cele?

                ● jak nie dać sprzedawcom wejść sobie na głowę?

                GRUPA DOCELOWA

                ● przedsiębiorcy SME,

                ● dyrektorzy sprzedaży i kierownicy zespołów sprzedażowych

                Autor: Artur Dłubak, Delta Consulting (b. dyrektor sprzedaży m.in. w Barlinku i Cersanicie).

                Twoja marka w Zarządzaniu Sprzedażą? Zostaw autorom programu swój e-mail.


                  a&s BEZPIECZNY BIZNES

                  Praktyczny magazyn o fizycznym, informatycznym i operacyjnym bezpieczeństwie w biznesie.

                  Grupa docelowa

                  ● przedsiębiorcy i menedżerowie odpowiedzialni za budżety na bezpieczeństwo, IT i ciągłość biznesu

                  ●przedsiębiorcy branży security

                  Autorka: Jola Kucharska, Dyrektor Zarządzająca miesięcznika branży security a&s Polska, doświadczona dziennikarka telewizyjna (znana między innymi z TVN CNBC).

                  Twoja marka w a&s Bezpieczny Biznes? Zostaw autorom programu swój e-mail.


                    PIENIĄDZE Z PAPIERU – NAJWAŻNIEJSZE KSIĄŻKI O BIZNESIE, FINANSACH I EKONOMII

                    GRUPA DOCELOWA

                    ● przedsiębiorcy

                    ● menedżerowie średniego i wyższego szczebla

                    ● klasa średnia i wyższa niezależnie od źródła dochodów

                    Autor: Radosław Wróblewski, przedsiębiorca, menedżer i czytelnik

                    Twoja marka w Pieniądzach z Papieru? Zostaw autorom programu swój e-mail.


                      ZAPROJEKTUJ SWOJE ŻYCIE

                      Godzina rozmowy… z twórcami firm, doświadczonymi managerami. Po wejściu na szczyt międzynarodowej korporacyjnej kariery Maciej Filipkowski postanowił się zatrzymać i zbadać przestrzeń jaką stanowi przedsiębiorczość – razem z najbardziej obiecującymi liderami biznesu w Polsce i z Polski.

                      GRUPA DOCELOWA

                      ● C-suite, menedżerowie wyższego szczebla,

                      ●przedsiębiorcy intensywnie rozwijający firmy,

                      ●młodzi menedżerowie na ścieżce sukcesu,

                      ●osoby well-off.

                      Twoja marka w Zaprojektuj Swoje Życie? Zostaw autorom programu swój e-mail.

                        Copyright © 2021 BIZNES24 sp. z o.o.