DO KOGO DOTRZESZ KOMUNIKACJĄ W BIZNES24

● 41,0% widzów zainteresowanych programem BIZNES24 to przedstawiciele wyższej kadry zarządzającej
● 41,3% widzów zainteresowanych BIZNES24 należy do średniej kadry zarządzającej

Branże w których najczęściej pracują widzowie zainteresowani programem BIZNES24 należą do sektorów o dużym poziomie nowoczesności i dużym nasyceniu osób o wysokiej pozycji zawodowej.

BIZNES24 dociera
● codziennie do ponad 60 tys. osób (63 tys. – średnia dzienna w kwietniu 2021).
● co miesiąc do ponad 0,8 mln unikalnych widzów
FORMATY KOMUNIKACJI
Zostaw swój adres e-mail, a prześlemy Ci propozycję formatów wraz ze wstępną wyceną.
WYKORZYSTAJ SIŁĘ TELEWIZJI I PRECYZJĘ INTERNETU POŁĄCZONYCH W JEDNĄ USŁUGĘ!

JAKIE BĘDZIE OTOCZENIE TWOJEJ KOMUNIKACJI

NEWSY NA ŻYWO OD 8:30 DO 22:30
• BIZNES OD RANA – otwarcie biznesowego dnia i start handlu na GPW
• BIZNES W POŁUDNIE – południowy status update
• KONIEC DNIA – close-of-business status update i zamknięcie GPW
• WIECZÓR NA ŻYWO – end-of-day status update i zamknięcie rynków w USA •
GRUPA DOCELOWA
● Przedsiębiorcy
● C-suite
● inwestorzy giełdowi
Autorzy: Roman Młodkowski, Marcin Dobrowolski i zespół redakcyjny telewizji BIZNES24

IT BIZNES – PROGRAM O CYFROWEJ TECHNOLOGII
● technologia, która oszczędza czas i pieniądze
●użyteczne aplikacje i gadżety
GRUPA DOCELOWA
● technologiczni early adopters,
● ludzie, którzy mają więcej pieniędzy, niż czasu
Autor: Paweł Pilarczyk, twórca portali internetowych ITbiznes.pl, PCLab.pl, AGDLab.pl czy Softonet.pl.

HR I KADRY – PORADNIK PRAKTYCZNY
● praktyczny wymiar przepisów zmiany, które nie mogą zaskoczyć firmy
GRUPA DOCELOWA
● przedsiębiorcy SME,
● biura księgowo-kadrowe,
● menedżerowie kadr i HR.
Autorka: Donata Hermann-Marciniak, prowadząca praktykę kadrowo-płacową i bloga Kadry w Pigułce

MOTOZOOM – AUTO DLA PRZEDSIĘBIORCY I MENEDŻERA
GRUPA DOCELOWA
● członkowie zarządów i właściciele firm
● szefowie flot MŚP
● branża motoryzacyjna
Autorka: Katarzyna Frendl, dziennikarka motoryzacyjna, która od 18 lat przybliża motoryzację czytelnikom, widzom i słuchaczom w różnych mediach, a od 12 lat prowadzi portal motoryzacyjny motocaina.pl

JEDYNY W POLSCE PROGRAM TELEWIZYJNY O STARTUPACH
GRUPA DOCELOWA
- twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy i inżynierowie,
- osoby poszukujące okazji inwestycyjnych na rynku prywatnym.
Autor: Roman Młodkowski, jeden z najbardziej znanych i wiarygodnych dziennikarzy biznesowych Polsce

DOBRA FRANCZYZA – JEDYNY W POLSCE PROGRAM TELEWIZYJNY O BIZNESIE FRANCZYZOWYM
GRUPA DOCELOWA
- przedsiębiorcy szukający pomysłu na zainwestowanie pieniędzy
- przedsiębiorcy oferujący współpracę franczyzową
Autorka: Monika Ferreira, założycielka i doradca strategiczny w praktyce doradczej I’GS In Good Strategy, specjalizującej się w doradztwie w zakresie franczyzy.

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
● jak budować zespół sprzedażowy?
● jak wyznaczać i egzekwować cele?
● jak nie dać sprzedawcom wejść sobie na głowę?
GRUPA DOCELOWA
● przedsiębiorcy SME,
● dyrektorzy sprzedaży i kierownicy zespołów sprzedażowych
Autor: Artur Dłubak, Delta Consulting (b. dyrektor sprzedaży m.in. w Barlinku i Cersanicie).

PIENIĄDZE Z PAPIERU – NAJWAŻNIEJSZE KSIĄŻKI O BIZNESIE, FINANSACH I EKONOMII
GRUPA DOCELOWA
● przedsiębiorcy
● menedżerowie średniego i wyższego szczebla
● klasa średnia i wyższa niezależnie od źródła dochodów
Autor: Radosław Wróblewski, przedsiębiorca, menedżer i czytelnik

ZAPROJEKTUJ SWOJE ŻYCIE
Godzina rozmowy… z twórcami firm, doświadczonymi managerami. Po wejściu na szczyt międzynarodowej korporacyjnej kariery Maciej Filipkowski postanowił się zatrzymać i zbadać przestrzeń jaką stanowi przedsiębiorczość – razem z najbardziej obiecującymi liderami biznesu w Polsce i z Polski.
GRUPA DOCELOWA
● C-suite, menedżerowie wyższego szczebla,
●przedsiębiorcy intensywnie rozwijający firmy,
●młodzi menedżerowie na ścieżce sukcesu,
●osoby well-off.