Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

Ekosystem kierowcy – kompleksowe rozwiązanie dla kierowców

Ekosystem kierowcy – kompleksowe rozwiązanie dla kierowców

EKOSYSTEM KIEROWCY

PŁATNA WSPÓŁPRACA Z MARKĄ PZU

Ekosystem kierowcy – kompleksowe rozwiązanie dla kierowców

Tworzenie kompleksowych ekosystemów produktów i usług, w których klient może znaleźć wszystko, czego potrzebuje w jednym miejscu, to obecnie jeden z ważniejszych trendów biznesowych. Wpisuje się w to wiele firm działających na polskim rynku.

Ekosystemy produktów i usług finansowych tworzą m.in. ubezpieczyciele wychodzący poza tradycyjne ramy swojej branży. Doskonałym tego przykładem jest PZU, który opracował kompleksowe rozwiązanie dla kierowców. Ekosystem kierowcy, o którym mowa, jest jednym z elementów strategii Grupy PZU na lata 2021–2024.

Dlaczego kierowcy poszukują kompleksowych produktów i usług finansowych?

Ekosystem kierowcy to rozwiązanie doskonałe dla posiadaczy pojazdów, z których nie każdy jest przecież ekspertem w dziedzinie zakupu, eksploatacji i sprzedaży auta. Znajdą w nim wsparcie bez względu na sytuację, z którą się aktualnie mierzą. To bardzo ważne, bo dla wielu kierowców brak możliwości skorzystania z samochodu oznacza stratę czasu, a często także finansową.

Co obejmuje ekosystem kierowcy od PZU?

Ekosystem kierowcy został urzeczywistniony w postaci platformy Pomoc Non Stop. Tu każdy kierowca wygodnie i w 100 proc. zdalnie znajdzie wsparcie w takich sprawach, jak m.in. znalezienie w pobliżu pomocy drogowej w razie nieprzewidzianego zdarzenia – od drobnej usterki po wypadek, wynajem pojazdu zastępczego, umówienie wizyty w sprawdzonym, rzetelnym serwisie mechanicznym, wulkanizacyjnym czy serwisie szyb w najbardziej dogodnej lokalizacji, uzyskanie profesjonalnej pomocy prawnej przy umowach zakupu, sprzedaży, najmu czy naprawy pojazdów, uzyskanie rabatów na wiele części i akcesoriów samochodowych, zamówienie dogłębnej weryfikacji ogłoszeń o sprzedawanych autach, które nas interesują – łącznie ze wsparciem w negocjacjach ze sprzedającym i finalnym zawarciem umowy.

Platforma Pomoc Non Stop działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jest bardzo czytelna i łatwa w obsłudze. Skorzystać z niej może każdy – liczne usługi, które klienci posiadający ubezpieczenie w PZU mają „zaszyte” w swoich polisach, tu są dostępne także dla innych i wycenione. Do każdej usługi przeznaczony jest formularz, w którym wypełniamy niezbędne dla PZU informacje, a jeśli potrzebujemy pomocy natychmiast, w każdej chwili możemy skorzystać z infolinii 801 105 075.

Ekosystem kierowcy – kompleksowe rozwiązanie dla kierowców

Ofertę Pomoc Non Stop można podzielić na kilka kategorii.

  1. Sprawdzenie auta przed zakupem. PZU dysponuje siecią ponad 300 ekspertów, którzy weryfikują co roku stan techniczny setek aut. Zamawiając usługę, można wybrać jeden spośród trzech gotowych pakietów, obejmujących:
    • sprawdzenie stanu technicznego wskazanego pojazdu (badanie 200 punktów w aucie),
    • przygotowanie raportu stanu technicznego w dokumencie *.pdf,
    • szczegółową wycenę pojazdu,
    • oszacowanie kosztów ewentualnych napraw,
    • przygotowanie przejrzystego szablon umowy kupna-sprzedaży, który będzie można wykorzystać, jeśli zdecydujemy się na zakup pojazdu.
  2. Sprawdzenie auta przed sprzedażą. W ramach tej usługi ekspert pojedzie na miejsce postoju pojazdu, gdzie dokona jego inspekcji. Obejmuje ona:
    • sprawdzenie zgodności nr VIN z dokumentami pojazdu,
    • zweryfikowanie dostępnych dokumentów (w tym książki serwisowej), przedstawienie danych dotyczących przeglądów i napraw oraz innych dostępnych informacji na temat historii pojazdu,
    • pomoc organizacyjną i finansową, jeśli w ciągu 90 dni dojdzie w aucie do awarii, która go unieruchomi,
    • weryfikację stanu technicznego pojazdu w miejscu udostępnienia,
    • jazdę testową,
    • szczegółową wycenę pojazdu,
    • oszacowanie kosztów ewentualnych napraw,
    • przygotowanie dokumentacji fotograficznej pojazdu,
    • przygotowanie raportu technicznego wraz z możliwością rozmowy z ekspertem po weryfikacji,
    • przygotowanie przejrzystego szablonu umowy kupna-sprzedaży, który będziesz można wykorzystać, jeśli zdecydujemy się na sprzedaż pojazdu.
  3. Weryfikacja umów sprzedaży. Polega ona na rozmowie ze sprzedającym (dla maksymalnie 3 ogłoszeń sprzedaży). W trakcie rozmowy ekspert weryfikuje podstawowe informacje o oferowanym pojeździe, tj. udostępnioną przez sprzedawcę dokumentację, historię pojazdu (napraw i przeglądów, pochodzenia pojazdu, istotnych dat), konieczne do wykonania naprawy, informacje o sprzedawcy pojazdu, formę transakcji (umowa sprzedaży, faktura VAT) i możliwość negocjacji ceny. Klient zyskuje na koniec dostęp do profesjonalnego raportu online z wynikiem naszej pracy, który można pobrać w formie *.pdf.
  4. Zarezerwowanie wizyty w warsztacie, obejmującej diagnostykę i naprawę, regulację lub wymianę podzespołów, serwis układu hamulcowego, zawieszenia lub olejowy w jednym z autoryzowanych punktów, w dogodnej dla nas lokalizacji.
  5. Pomoc prawna dotycząca np. umowy sprzedaży, zakupu, najmu oraz naprawy pojazdu, udzieloną przez zespół wykwalifikowanych prawników z wieloletnią praktyką.
  6. Wynajem samochodu. Miejsce i termin realizacji usługi będą dopasowane do naszych preferencji. W kwestii rodzaju i wyposażenia pojazdu wystarczy określić oczekiwania w formularzu zamówienia. W ofercie PZU dostępne są samochody w klasie od A do K, w tym marki premium, crossovery czy SUV-y.
  7. Rabaty na szeroki asortyment części i akcesoriów samochodowych pochodzących od sprawdzonych producentów.
  8. Serwis szyb. Obejmujący ich naprawę lub wymianę na skutek dewastacji, gradobicia bądź zwykłego uderzenia kamyka spod kół innego samochodu, ale również hydrofobizację lub przyciemnianie.
  9. Serwis wulkanizacyjny. W tym zorganizowanie wymiany kół/opon oraz ich naprawę, przechowywanie lub utylizację.
  10. Pomoc drogowa, obejmująca drobne naprawy i pomoc na miejscu (w takich przypadkach jak rozładowanie akumulatora, przebicie opony, brak paliwa, wjechanie do rowu czy utknięcie w zaspie śnieżnej) oraz holowanie pojazdu do warsztatu lub w inne wskazane miejsce, ze względu na awarię w trakcie jazdy lub wypadek.
  11. Teleporada mechanika. Innowacyjne na skalę rynku rozwiązanie. Polega ono na tym, że podczas konsultacji doświadczony specjalista pomoże rozwiązać problem z autem w każdym miejscu i o każdej porze. Dzięki temu poznamy możliwe przyczyny problemu i podejmiemy właściwe kroki, niekiedy bez konieczności holowania pojazdu do warsztatu samochodowego.