Dlaczego kierowcy poszukują kompleksowych produktów i usług finansowych?
Ekosystem kierowcy to rozwiązanie doskonałe dla posiadaczy pojazdów, z których nie każdy jest przecież ekspertem w dziedzinie zakupu, eksploatacji i sprzedaży auta. Znajdą w nim wsparcie bez względu na sytuację, z którą się aktualnie mierzą. To bardzo ważne, bo dla wielu kierowców brak możliwości skorzystania z samochodu oznacza stratę czasu, a często także finansową.
Co obejmuje ekosystem kierowcy od PZU?
Ekosystem kierowcy został urzeczywistniony w postaci platformy Pomoc Non Stop. Tu każdy kierowca wygodnie i w 100 proc. zdalnie znajdzie wsparcie w takich sprawach, jak m.in. znalezienie w pobliżu pomocy drogowej w razie nieprzewidzianego zdarzenia – od drobnej usterki po wypadek, wynajem pojazdu zastępczego, umówienie wizyty w sprawdzonym, rzetelnym serwisie mechanicznym, wulkanizacyjnym czy serwisie szyb w najbardziej dogodnej lokalizacji, uzyskanie profesjonalnej pomocy prawnej przy umowach zakupu, sprzedaży, najmu czy naprawy pojazdów, uzyskanie rabatów na wiele części i akcesoriów samochodowych, zamówienie dogłębnej weryfikacji ogłoszeń o sprzedawanych autach, które nas interesują – łącznie ze wsparciem w negocjacjach ze sprzedającym i finalnym zawarciem umowy.
Platforma Pomoc Non Stop działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jest bardzo czytelna i łatwa w obsłudze. Skorzystać z niej może każdy – liczne usługi, które klienci posiadający ubezpieczenie w PZU mają „zaszyte” w swoich polisach, tu są dostępne także dla innych i wycenione. Do każdej usługi przeznaczony jest formularz, w którym wypełniamy niezbędne dla PZU informacje, a jeśli potrzebujemy pomocy natychmiast, w każdej chwili możemy skorzystać z infolinii 801 105 075.