Trójmiejski producent odzieży, grypa LPP podała wyniki za pierwszu kwartał roku obrotowego 2024-2025. Opublikowane dane są dużo lepsze od tego co spółka podawała w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Zysk netto jednostki dominującej wyniósł w pierwszym kwartale 276 mln zł. Tymczasem rynki oczekiwały wyniku o ponad 7 mln zł lepszego. EBITDA spółki – czyli ulubiona miara inwestorów – wyniosła 795 mln zł przy oczekiwaniach na poziomie 772 mln zł.
CZYTAJ TEŻ: MAGAZYNY ENERGII TO MOŻE BYĆ NOWY POMYSŁ NA TWÓJ BIZNES. MÓJ PRĄD TYLKO Z MAGAZYNEM?
Przychody grupy w pierwszym kwartale osiągnęły ponad 4 mld 300 mln zł co jest wynikiem o 13 proc lepszym w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
LPP zapowiedziała, że będzie chciała zwiększyć w tym roku o 25 proc. powierzchnię handlową swoich sklepów. Priorytetem dla spółki jest rozwój salonów marki Sinsay.
Nakłady na inwestycje w sklepy mają w tym roku wynieść 1 mld 200 mln zł.
Jednocześnie spółka zakłada utrzymanie efektywności kosztowej poniżej 40 proc.
Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV