To oznacza, że od początku lipca do końca września sieć sklepów zarobiła na czysto 424 mln zł. Analitycy spodziewali się, że spółka pokaże dobry wynik, ale obstawiali, że będzie on opiewał w graniach 414 mln zł.
Wynik EBITDA grupy zwiększył się rok do roku o ponad 21 proc. do niemal równych 650 mln zł. Konsensus zakładał wynik w graniach 636 mln zł.
Przychody grupy wyniosły ponad 6 miliardów 870 mln zł, co oznacza wzrost o 28 proc. rok do roku. Analitycy oczekiwali przychodów w wysokości niemal równych 6 miliardów 850 mln zł.
Przychody ze sprzedaży w okresie od pierwszego do trzeciego kwartału
wyniosły 19 mld zł i były o ponad 34 proc wyższe niż rok wcześniej. 40 proc. przychodów Dino pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego przez zakład mięsny Agro Rydzyna.