Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

ZYSK CREEPY JAR W H1’24 O 50% W DÓŁ

Powiązane artykuły:

Creepy Jar miał w I półroczu tego roku 6,1 mln zł zysku netto, wobec 12,8 mln zł w analogicznym okresie 2023 r. 14,8 mln zł przychodów, wobec 19,9 mln zł w I półroczu poprzedniego roku. Wyniki są zgodne z wcześniejszymi szacunkami spółki. EBITDA w I półroczu tego r. wyniosła 5,8 mln zł i była niższa o 51 proc. rok do roku.

W sprawozdaniu zarządu, spółka wskazała, że flagowy tytuł Green Hell sprzedał się na konsolach Sony i Microsoftu oraz PC w liczbie 857 tys. kopii. W I półroczu 2024 r. 69 proc. przychodów netto ze sprzedaży zostało wygenerowanych na platformie PC/Steam, z kolei sprzedaż na konsolach Sony PlayStation i Microsoft Xbox stanowiła 26 proc. przychodów spółki. Pozostałe 5 proc. to tantiemy od podmiotów, którym Spółka udzieliła licencji na portowanie i dystrybucję Green Hell na Nintendo Switch oraz platformy wirtualnej rzeczywistości.

Nakłady i koszty produkcji gier wyniosły 6,4 mln zł, a same nakłady na produkcję StarRupture w I połowie 2024 roku wyniosły 5,1 mln zł. Wskazano, że do końca czerwca 2024 roku nakłady na produkcję StarRupture wyniosły 20,8 mln zł.

Szacowany całkowity budżet produkcyjny StarRupture wyniesie ok. 26 mln zł. Data premiery gry nie została jeszcze ustalona.