Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

ŹLE W GASTRONOMII, TRACĄ TEŻ FAST FOODY

Powiązane artykuły:

Polacy zaciskają pasa coraz mocniej. Świadczą o tym wyniki w polskiej gastronomii. Nawet popularna sieć fast food McDonald’s straciła 20 proc. klientów.

Od czasu pandemii wyniki branży gastronomicznej wciąż spadają. Obroty branży w 2021 r. były o 54 proc. słabsze niż w 2019 r. Obecnie sytuacja jest znacznie poważniejsza.

Jak podaje dziennik Rzeczpospolita powołując się na dane Proxi.Cloud, klientów tracą także bardzo popularne sieci fast food. Jedynie Subway od kwietnia do października zanotował wzrost o jedynie 1,5 proc. podczas gdy McDonald’s, Burger King czy KFC tracą do ponad 20 proc. klientów.

Szalejąca inflacja oraz ceny energii są dla gastronomii przysłowiowym gwoździem do trumny, gdyż jedynym ratunkiem jest podnoszenie cen a to skutkuje masowym odpływem gości barów i restauracji.

Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

ŹLE W GASTRONOMII, TRACĄ TEŻ FAST FOODY

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)

Sprawdź na BIZNES24.TV