CCC nie podała ile udziałów Xpress Delivery kupiła – informacja o transakcji nie pojawiła się w systemie ESPI. Xpress Delivery to polski startup, który rozwija platformę, którą moglibyśmy nazwać „uberem dla kurierów”. Startup zarabia na kontraktach od sprzedawców e-commerce, którym oferuje usługę dostawy realizowanej w dniu dokonania zakupu.
CZYTAJ TEŻ: CD PROJEKT ZAPŁACI INWESTOROM. UGODA WS. CYBERPUNKA
Xpress Delivery podaje na swojej stronie, że średni czas dostawy od transakcji do pojawienia się kuriera wynosi u niego 97 minut. W odróżnieniu od podobnych platform kurierskich, które specjalizują się w dowozie jedzenia – Xpress Delivery nie okleja swoich kurierów i działa nie tylko w dużych miastach.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV