LPP, największa rodzima firma odzieżowa raczej nie porwie dziś inwestorów swoimi wynikami za trzeci kwartał roku obrachunkowego 2023/24. Zarówno zysk jak przychody okazały się niższe od oczekiwań rynku.
Zysk netto firmy z Trójmiasta wyniósł 576 mln zł – to co prawda aż o 45 proc. więcej niż rok temu, ale o 7 proc. mniej niż to co prognozowali analitycy. Kwartalne przychody wyniosły natomiast 4 mld 250 mln zł, czyli również 7 proc. mniej niż rynkowa prognoza.
CZYTAJ TEŻ: WZROSTY NA WALL STREET
A czego mogą spodziewać się inwestorzy po ostatnim kwartale w wykonaniu LPP? Spółka podała, że oczekuje pozytywnego efektu Black Friday, perspektywy IV kwartału są dobre, obserwuje też kilkunastoprocentowe wzrosty sprzedaży online oraz dwucyfrowe dynamiki sprzedaży w sklepach stacjonarnych.
LPP to właściciel m.in. takich odzieżowych marek jak Reserved, House czy Mohito.
Dbasz o swoje pieniądze? Nie przegap informacji ważnych dla Twojego portfela!

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV