W czwartym kwartale 2022 roku Dino wypracowało przychody na poziomie ponad 5.6 mld zł co oznacza wzrost rok do roku o ponad 47 proc.
Z kolei EBIDTA spółki wyniosła ponad 518 mln zł i była o ponad 4 proc. niższa pod oczekiwań rynków, ale wyższa o 43 proc. w porównaniu do czwartego kwartału 2021 roku.
Zysk netto Dino wyniósł ponad 328 mln zł. Rynki oczekiwały, że będzie on wyższy o 10 mln zł.
Zarząd spółki poinformował że będzie chciał w tym roku zwiększyć liczbę sklepów o niskie kilkanaście procent.
Z większą ostrożnością niż dotychczas będziemy jednak podchodzić do finansowania zewnętrznego w związku z wysokimi stopami procentowymi, oraz do procesu wyboru nowych lokalizacji i budowy sklepów, by minimalizować wpływ inflacji na nasze koszty rozwoju – napisał w liście do akcjonariuszy Michał Krauze, członek zarządu Dino.
W ubiegłym roku spółka uruchomiła 344 nowe markety. Na koniec grudnia 2022 roku Dino miało 2156 sklepów.