Spółka opublikowała niedawno wyniki za styczeń – które pokazują, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w prawie 48 mln zł, o 8.4 proc. więcej r/r – dobry wynik po spadkowym grudniu – a w segmencie jubilerskim przychody wyniosły 42 mln zł i były wyższe r/r o 15.8 proc.
CZYTAJ TEŻ: „JESTEŚMY ZADOWOLENI Z NASZEGO PORTFELA”. TOMASZ CZECHOWICZ O MCI CAPITAL
Jak powiedział na antenie Biznes24 Janusz Płocica, prezes VRG – spółka działa w “podwójnej rzeczywistości”, w której rynkowy pesymizm zderza się ze wciąż dobrymi wynikami. – Z jednej strony pesymiści mówią od kilku miesięcy, że już za moment będzie bardzo źle, ludziom skończą się środki i nie będą przychodzić do sklepów – i my to oczywiście musimy brać pod uwagę. Zamykając rok z dużymi wzrostami w segmencie odzieżowym i jubilerskim, liczyliśmy się z tym, że styczeń – pod wydatkach świątecznych – może okazać się skromny. Okazało się jednak, że nie jest tak źle, to był niezły miesiąc – i to zarówno w branży odzieżowej, która na koniec roku straciła trochę swojej wysokiej, pozytywnej dynamiki i był to jednocześnie kolejny miesiąc wysokiej dynamiki wzrostów w jubilerce.
W jaki sposób firmie udało się utrzymać wysoką sprzedaż i jakie są przewidywania co do reszty roku?
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV