Przychody segmentu detalicznego spadły o raptem 1% i wyniosły ok 84 mln zł. Gorzej sytuacja wygląda w segmencie B2B gdzie Wittchen odnotował ok 20 procentowy spadek do niespełna 9 milionów złotych.
W komentarzu do wyników prezes spółki Jędrzej Wittchen powiedział, że mimo takiego spadku ze spokojem patrzy na sprzedaż hurtową do klientów w segmencie B2B w perspektywie całego roku. >Jak wyjaśnił zadziałał tu efekt wysokiej bazy, gdyż w pierwszym kwartale ubiegłego roku jeden z głównych partnerów zrealizował bardzo duże zakupy w tym okresie.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r., wchodzi w skład indeksu sWIG80. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły w całym 2023 roku nieco ponad 467 mln zł.