FreshMail to dostawca usług e-mail marketingu w Polsce. Z grupą współpracuje ponad 6,5 tys. klientów – to zaróno duże, jak i mniejsze firmy. Vercom środki na zakup Freshmail pozyskał z giełdowego IPO, który odbył się w maju.
Vercom tworzy platformy komunikacyjne w chmurze, które umożliwiają firmom budowanie i rozwijanie relacji z odbiorcami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. W ubiegłym roku przychody Vercomu wzrosły o 49% R/R i sięgnęły przeszło 116 mln zł.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV