Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

FINANSE OSOBISTE

UOKiK SPRAWDZI JAK BANKI ROZPATRUJĄ REKLAMACJE

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowania wyjaśniające, w których sprawdzi, jak banki rozpatrują reklamacje konsumentów związane z kradzieżą pieniędzy z konta oraz jakie stosują mechanizmy uwierzytelniania transakcji, podał urząd.

NIEUCZCIWE PRAKTYKI NA POLSKIM RYNKU

Wezwania do przedstawienia wyjaśnień i przekazania dokumentów w tych sprawach zostały wysłane do 18 banków.

W ostatnim czasie do UOKiK trafia coraz więcej skarg od konsumentów dotyczących kradzieży pieniędzy z konta lub zaciągnięcia zobowiązania na ich dane. Problemem jest utrata oszczędności oraz nieuznawanie reklamacji przez banki. Zgłoszenia dotyczą np. podszywania się przez oszustów pod pracownika infolinii banku lub wykorzystywania fałszywej strony internetowej banku czy oprogramowania szpiegującego w celu wyłudzenia danych konsumenta, podano.


Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

Tylko 9,9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV

UOKiK SPRAWDZI JAK BANKI ROZPATRUJĄ REKLAMACJE

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

TRANSKRYPCJA WYWIADU

O VeloBanku rozmawiał Roman Młodkowski z BIZNES24 z Adamem Marciniakiem, główny twórcą i pełniącym obowiązki prezesa zarządu VeloBanku.

TRANSKRYPCJA WYWIADU

O orzeczeniu sądu okręgowego w Katowicach rozmawiała Natalia Gorzelnik z BIZNES24 z Tadeuszem Białkiem, wiceprezesem Związku Banków Polskich.

POLSKA

Bankowy kryzys wokół WIBORu. Związek Banków Polskich przekonuje, że rozumienie postanowienia Okręgowego Sądu w Katowicach w kontekście tego, jakoby WIBOR miał być jest nieprawidłowy...

TRANSKRYPCJA WYWIADU

O kondycji w polskim sektorze bankowym rozmawiała Natalia Gorzelnik z BIZNES24 z Pawłem Strączyńskim, wiceprezesem banku Pekao S.A.

%d bloggers like this: