Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

FINANSE OSOBISTE

UOKiK SPRAWDZI JAK BANKI ROZPATRUJĄ REKLAMACJE

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowania wyjaśniające, w których sprawdzi, jak banki rozpatrują reklamacje konsumentów związane z kradzieżą pieniędzy z konta oraz jakie stosują mechanizmy uwierzytelniania transakcji, podał urząd.

UOKIK KARZE DEALERÓW CIĘŻARÓWEK

Wezwania do przedstawienia wyjaśnień i przekazania dokumentów w tych sprawach zostały wysłane do 18 banków.

W ostatnim czasie do UOKiK trafia coraz więcej skarg od konsumentów dotyczących kradzieży pieniędzy z konta lub zaciągnięcia zobowiązania na ich dane. Problemem jest utrata oszczędności oraz nieuznawanie reklamacji przez banki. Zgłoszenia dotyczą np. podszywania się przez oszustów pod pracownika infolinii banku lub wykorzystywania fałszywej strony internetowej banku czy oprogramowania szpiegującego w celu wyłudzenia danych konsumenta, podano.


Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

Tylko 9.9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV

UOKiK SPRAWDZI JAK BANKI ROZPATRUJĄ REKLAMACJE

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

ŚWIAT

4 amerykańskie banki i Biuro maklerskie PKO BP były liderami obrotów na GPW w kwietniu.

POLSKA

UOKIK karci telekomy za usługi premium uruchamiane klientom bez ich wyraźnej zgody.

POLSKA

W I kwartale tego roku banki przewidują mniej kredytów mieszkaniowych - to między innymi wynika z opublikowanej ankiety NBP.

TRANSKRYPCJA WYWIADU

Wstępne wyniki spisu ludności 2021 są tematem rozmowy Marcina Dobrowolskiego z Dominikiem Rozkrutem, prezesem Głównego Urzędu Statystycznego.

%d bloggers like this: