Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

UOKIK: 1.3 MLN ZŁ KARY DLA EBILET

Powiązane artykuły:

Jak tłumaczy UOKiK Każdemu odwiedzającemu stronę eBilet i sprawdzającemu ceny biletów wyświetlały się ceny minimalne, jednak realnie nie było możliwości kupna biletu za taką kwotę. Na dalszych etapach transakcji pojawiała się bowiem obowiązkowa opłata serwisowa.

Zdaniem UOKiK, ten sposób prezentacji cen wprowadzał klientów w błąd, bo za podaną cenę minimalną zakup biletu nie był możliwy.

W oddzielnej decyzji Prezes UOKiK stwierdził, że „spółka eBilet w sposób nieuprawniony informowała konsumentów o wydłużonym do 180 dni terminie zwrotu kwoty zapłaconej za bilet na wydarzenie odwołane lub przełożone z przyczyn związanych z obostrzeniami epidemiologicznymi”. Za to naruszenie przepisów eBilet będzie musiał zapłacić wspomniane 1 mln 300 tys. zł.