Connect with us

Hi, what are you looking for?

GPW

TSG: FISHING CLASH W SPRZEDAŻY W CHINACH ZA KILKA TYGODNI

Fishing Clash w sprzedaży w Chinach pojawi się w ciągu kilku tygodni – wynika z komunikatu spółki Ten Square Games. Wczoraj TSG poinformowała, że chińska cenzura dopuściła Fishing Clash na drugi największy na świecie rynek gier. Teraz poznajemy szczegóły komercjalizacji gry w Chinach.

Fishing Clash do chińskich wersji sklepów AppStore i Google Play wprowadzać będzie chińska spółka NetEase. Proces wprowadzania gry potrwa kilka tygodni, a debiut ma zostać wsparty kampanią marketingową prowadzoną przez NetEase – czytamy w komunikacie TS Games.
Fishing Clash to najbardziej dochodowa gra spółki TS Games.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

RYNKI

Evergrande wciąż nie potwierdził czy spłaci odsetki od obligacji w dolarach amerykańskich. Termin spłaty minął wczoraj.

OTOCZENIE MAKRO

Sierpniowa sprzedaż detaliczna państwa środka znowu mocno rozczarowała.

AZJA

Mocna przecena Alibaby. Akcje chińskiej spółki z braży e-commerce taniały dziś o ponad 4 procent na giełdzie w Hongkongu po zapowiedzi Pekinu o wprowadzeniu...

AZJA

Łańcuchy dostaw z Chin znów się rwą. To może oznaczać nie tylko dłuższe oczekiwanie, ale też wzrost cen towarów. Najpierw ograniczenia dotknęły port w...