Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

GPW

TSG: FISHING CLASH W SPRZEDAŻY W CHINACH ZA KILKA TYGODNI

Fishing Clash w sprzedaży w Chinach pojawi się w ciągu kilku tygodni – wynika z komunikatu spółki Ten Square Games. Wczoraj TSG poinformowała, że chińska cenzura dopuściła Fishing Clash na drugi największy na świecie rynek gier. Teraz poznajemy szczegóły komercjalizacji gry w Chinach.

TSG: FISHING CLASH W SPRZEDAŻY W CHINACH ZA KILKA TYGODNI

Fishing Clash do chińskich wersji sklepów AppStore i Google Play wprowadzać będzie chińska spółka NetEase. Proces wprowadzania gry potrwa kilka tygodni, a debiut ma zostać wsparty kampanią marketingową prowadzoną przez NetEase – czytamy w komunikacie TS Games.
Fishing Clash to najbardziej dochodowa gra spółki TS Games.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

TRANSKRYPCJA WYWIADU

O tym jakie plany wiążą Chińczycy z chińskim Nowym Rokiem, rozmawiał Marcin Dobrowolski z BIZNES24 z Bartoszem Ziółkiem, ekspertem rynku chińskiego i prezesem Abmer...

TRANSKRYPCJA WYWIADU

O tym czy na chińskich giełdach notowanych jest wiele spółek gamingowych i o regulacjach publikacji gier na rynku w Chinach, rozmawiał Marcin Dobrowolski z...

TRANSKRYPCJA WYWIADU

O cenach frachtu morskiego i co na nie wpływa, a zwłaszcza na ich stabilność, rozmawiał Marcin Dobrowolski z BIZNES24 z Adrianem Dolnym, prezesem firmy...

TRANSKRYPCJA WYWIADU

O tym czy zatrzymywać chińską ekspansję samochodów w Europie i czy to zaszkodzi rynkowi, rozmawiał Marcin Dobrowolski Z BIZNES24 z Marcinem Korolcem z Fundacji...