Sklepy Dino są już w każdym województwie. Tylko w pierwszym półroczu tego roku sieć otworzyła kolejne 116 nowych marketów.
Dino podało dziś najnowsze dane. Wynika z nich, że sieć liczy już 2272 sklepy.
W ciągu minionych dwunastu miesięcy liczba placówek sieci zwiększyła się zaś prawie o trzysta dyskontów.
W ubiegłym roku firma skorygowała swoje plany ekspansyjne. Decyzja ta wiązała się z pogarszającą się sytuacją makroekonomiczną.
Michał Krauze, członek zarządu spółki zauważa, że sieć ma wciąż duży potencjał rozwojowy.
Dziesięć lat temu dyskonty Dino znajdowały się w połowie polskich województw, na zachodzie kraju. Od tamtego czasu sieć dotarła już do każdego województwa. Stało się to dosłownie rok temu, kiedy pierwsze Dino stanęło na ziemi podkarpackiej.
W pierwszym kwartale 2023 roku przychody Dino Polska były o prawie 44% wyższe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Od stycznia do marca 2022 roku spółka uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 3 miliardów 850 mln zł. W pierwszych trzech miesiącach tego roku było to już 5 miliardów 540 milionów złotych.