W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Mogą występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w Internecie i korzystaniem z BLIKA.
Można jednak sprawdzić saldo kont, historię transakcji, zrobić przelew i zapłacić kartą w sklepach stacjonarnych.
Jeżeli chodzi o moduł Makler – można zalogować się przez przeglądarkę internetową i wybrać zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Można także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową).
ING Bank Śląski pracuje nad przywróceniem pełnego dostępu do systemu.
Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 9.9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV
