W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Mogą występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w Internecie i korzystaniem z BLIKA.
Można jednak sprawdzić saldo kont, historię transakcji, zrobić przelew i zapłacić kartą w sklepach stacjonarnych.
Jeżeli chodzi o moduł Makler – można zalogować się przez przeglądarkę internetową i wybrać zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Można także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową).
ING Bank Śląski pracuje nad przywróceniem pełnego dostępu do systemu.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV