Connect with us

Hi, what are you looking for?

BANKI

TRWA AWARIA W ING BANKU ŚLĄSKIM

Od godziny 8.50 występują problemy z działaniem Moje ING oraz Moje ING mobile – potwierdziła na antenie BIZNES24 zastępca Rzecznika Prasowego Joanna Majer-Skorupa.

W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Mogą występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w Internecie i korzystaniem z BLIKA. 

Można jednak sprawdzić saldo kont, historię transakcji, zrobić przelew i zapłacić kartą w sklepach stacjonarnych.

Jeżeli chodzi o moduł Makler – można zalogować się przez przeglądarkę internetową i wybrać zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Można także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową).

ING Bank Śląski pracuje na przywróceniem pełnego dostępu do systemu.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...