Przychody w pierwszych trzech miesiącach roku wyniosły ponad 174 mln zł wobec 95 mln zł w analogicznym okresie 2020 roku.
Wynik EBITDA sięgnął prawie 57 mln zł, co oznacza wzrost o 49 proc. rok do roku.
Jak podała spółka w kwietniu płatności od graczy „Fishing Clash” wyniosły prawie 43 mln zł, a wydatki marketingowe sięgnęły 8 i pół mln zł.
Gra „Hunting Clash” wygenerowała 11 mln zł płatności od graczy, przy nakładach marketingowych w wysokości 6 mln zł.
Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 9.9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV
