Aplikacja dziś miała swój cichy debiut na rynku polskim. W Europie obecna jest od kwietnia. W odróżnieniu od Shopee, który postawił na kosztowną kampanię reklamową telewizji, Temu reklamuje się w social mediach.
Aplikacja umożliwia dostawcom z Chin sprzedaż towaru bezpośrednio do klienta bez konieczności utrzymywania magazynów w kraju docelowym.
Po prostu zamówiony telefon wyprodukowany w Chinach wysyłany jest bezpośrednio do kupca. Tym samym cena takiego urządzenia jest niższa, bo odpadają koszty pośrednie.
Aplikacja może namieszać i uderzyć przede wszystkim w te firmy, która wystawiają na Allegro towary zamawiane w Chinach.
W kwietniu Temu było najchętniej pobieraną aplikacją w USA.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV