Spółka Tarczyński, producent wędlin pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck, odnotowała znacznie lepsze wyniki za trzeci kwartał niż rok temu.
Według raportu spółki, skonsolidowany zysk netto w trzecim kwartale wyniósł blisko 32 mln zł w porównaniu z 28 mln zł w poprzednim roku.
CZYTAJ TEŻ: BUMECH POPRAWIŁ ZYSK NETTO
Zysk operacyjny wyniósł ponad 50 mln zł wobec ponad 36 mln zł w 2021 roku.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 445 mln zł i były o 134 mln zł wyższe niż w trzecim kwartale poprzedniego roku.
Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 9,9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV
