Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

SPRZEDAŻ W NIEMCZECH SPADA. ZŁA INFORMACJA DLA POLSKICH FIRM

Powiązane artykuły:

Rynki spodziewały się wzrostu o 0.4% w ujęciu miesięcznym, ale po podliczeniu wydatków konsumentów okazało się, że sprzedaż detaliczna spadła i to aż o 2.4%. W ujęciu rocznym spadek jest jeszcze bardziej znaczący i wynosi 8.6%.

CZYTAJ TEŻ: IBM KOŃCZY ZATRUDNIAĆ LUDZI TAM, GDZIE WYSTARCZY SZTUCZNA INTELIGENCJA

Niemiecki Federalny Urząd Statystyczny zwrócił uwagę na sprzedaż artykułów spożywczych, która w ujęciu rocznym spadła o 10.3% – jest to największy spadek od 1994 roku. Wśród kategorii niespożywczych również odnotowano silne spadki – w ujęciu miesięcznym o 2.3%, a rocznym 7.2%. Jedyną kategorią, która odnotowała realny wzrost sprzedaży – o 3.8% – były tekstylia.

SPRZEDAŻ DETALICZNA W NIEMCZECH
SPRZEDAŻ DETALICZNA W NIEMCZECH, ŹRÓDŁO: TELEWIZJA BIZNES24

Niemcy to największy eksportowy rynek dla polskich firm – odpowiada za zakup prawie 30 procent całego eksportu z Polski.


Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

SPRZEDAŻ W NIEMCZECH SPADA. ZŁA INFORMACJA DLA POLSKICH FIRM

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)

Sprawdź na BIZNES24.TV