Sprzedaż detaliczna, będąca miarą tego, ile konsumenci wydali na towary z różnych kategorii, od samochodów po żywność, wzrosła w październiku o 1,7% w porównaniu z wzrostem 0,8% w poprzednim miesiącu.
Rynek oczekiwał natomiast wzrostu o 1,4 proc.
Za lepszymi danymi o sprzedaży detalicznej stoją dwie dane: ponad 10 procentowy w ujęciu rocznym wzrost sprzedaży online oraz rekordowe wydatki na stacjach benzynowym. W porównaniu z październikiem 2020 r. na stacjach paliwowych Amerykanie zostawili aż o 46 proc. więcej dolarów.
Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 9.9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV
