Zaledwie o 0.6 procent wzrosła w listopadzie w porównaniu do października chęć Niemców do wydawania pieniędzy na towary indywidualnej potrzeby. To niewiele, ale dużo więcej niż oczekiwał rynek, który spodziewał się spadku o pół procent. W ujęciu rocznym sprzedaż w listopadzie była mniejsza o 2.9 procent.

CZYTAJ TEŻ: GLOBALNE ŁAŃCUCHY DOSTAW WYCHODZĄ Z MODY. HUGO BOSS PRZENOSI SZYCIE BLIŻEJ EUROPY
Sprzedaż detaliczna w Niemczech – największe spadki
Największy spadek zainteresowania kupujących zaobserwowano w segmencie odzieży, obuwia i wyrobów skórzanych.
Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 9.9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV
