Rozpoczął się sezon na kupowanie opon. Czy przez szalejącą inflację – i powszechne cięcie kosztów – należy spodziewać się, że Polacy zrezygnują z tego wydatku i będą do granic możliwości „zajeżdżać” stare ogumienie? Między innymi o tym rozmawialiśmy w BIZNES24 z Ernestem Pujszo, członkiem zarządu Oponeo.pl.
– Od kilku tygodni Polacy zaczęli kupować opony. Początek stycznia rozpoczęliśmy słabo, natomiast już miesiąc później sprzedaż zaczęła się rozkręcać. Natomiast co charakterystyczne w tej chwili, Polacy szukają oszczędności i przesunęli swoje zainteresowanie w stronę tańszych opon importowanych z Azji. Tu różnica w cenie, w stosunku do opon budżetu europejskiego, może sięgać nawet 40 procent – powiedział Ernest Pujszo.
Według wstępnych danych, w lutym spółka wypracowała ponad 56 mln zł przychodów ze sprzedaży. To wynik o 16 proc. wyższy niż rok temu. A jaki był dla spółki cały 2022? Finalny raport, wraz z danymi za Q4, poznamy w kwietniu. W trzecim kwartale Oponeo odnotowało jednak stratę wywołaną zmianami kursowymi. Czego zatem możemy spodziewać się po wynikach?
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV