W trzecim kwartale zysk netto przypadający akcjonariuszom śnieżki wzrósł rok do roku o ponad 94 proc. do niemal równych 39 mln zł. Z kolei przychody spółki wyniosły prawie 271 mln zł co oznacza wzrost rok do roku o ponad 9 proc. EBITDA spółki wyniosła 65 mln zł i była o prawie 27 proc. lepsza od oczekiwań analityków.
CZYTAJ TEŻ: WIRTUALNA POLSKA ZARABIA NA TURYSTYCE
Na największym dla Grupy rynku polskim sprzedaż zwiększyła się o 9 proc..
Udział rynku ukraińskiego, trzeciego w strukturze sprzedaży, ponownie przekroczył poziom dziesięciu procent, tym samym zbliżając się do poziomów sprzed wojny.
Spółka podaje też, że jej marże powróciły do wartości sprzed pandemii.
W gąszczu dobrych informacji są też te złe. Spółka informuje, że nadal utrzymują się niekorzystne warunki makroekonomiczne oddziaływujące na całą branżę, w której działa Grupa. Chodzi głównie o wysoką inflacja, która wpływa na spadek siły nabywczej konsumentów, co potwierdzają niekorzystne, choć poprawiające się w stosunku do 2022 roku wskaźniki nastrojów konsumenckich.
Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV