Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę czy produkty sportowo-outdorowe, pokazał wyniki za czwarty kwartał. Są dużo gorsze od szacunków analityków. W całym jednak ubiegłym roku spółka może się pochwalić 29 proc. wzrostem przychodów.
CZYTAJ TEŻ: REKORDOWA DYWIDENDA VERCOMU
I tak od października do końca grudnia Answear.com wypracował przychody w wysokości 430 mln zł. wynik jest nieznacznie gorszy od oczekiwań rynkowych.
Przełożyło się to na 12 mln zł zysku netto. Analitycy oczekiwali, ze spółka zarobi jednak o 33 proc. więcej. Z kolei ulubiona miara inwestorów, czyli wynik EBITDA wyniósł w czwartym kwartale 18 mln zł – konsensus wynosił prawie 24 mln zł.
W całym minionym roku Answear.com odnotował wzrost przychodów o 29 proc. rdr. do mld 260 mln zł. Z kolei marża brutto zwiększyła się o 28 proc. do 500 mln zł. W efekcie EBITDA wyniosła 57 mln zł, co oznacz spadek o 8,5 proc. rok do roku.
Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV