
NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU
DEBATY BIZNES24
Niemal wszystkie dane o tym co dzieje się w firmie dostępne od ręki. Łącznie ze średnim czasem odpowiedzi na pytanie klientów, liczonym w sekundach, bo przez całą dobę odpowiadają chat-boty.
Czy trwająca od dwóch lat turbo-cyfryzacja polskich firm sprowadza prezesów do roli Chief-Analytics-Officers? A może odwrotnie – tempo zmian powoduje, że CEO powinien zajmować się wyłącznie przyszłością, a teraźniejszość zostawić botom w bankowej aplikacji, które rozliczą podatki i poinformują która część biznesu rozwija się dobrze, a która mogłaby lepiej? Czego dziś potrzebują firmy, żeby szybko się rozwijać?
W Rozmowach o Biznesie w BIZNES24 ważna dyskusja – nowoczesne rozwiązania dla biznesu – ułatwiające prawidłowe funkcjonowanie i rozwój firm.
W debacie uczestniczą:
- Piotr Teodorczyk, Dyrektor Departamentu Klienta Firmowego w mBanku,
- prof. Piotr Sankowski, CSO MIMSolutions, CEO IDEAS NCBR,
- Stefan Karmaza, CEO VECTIO
Jak wejście w proces cyfrowej transformacji zmienia firmę? W jakim kierunku rozwoju zmierzają firmy odkąd pandemia wymusiła turbo-tempo zmian? Jaka jest dziś nowa rola banku w relacji z biznesem?
Piotr Teodorczyk, dyrektor Departamentu Klienta Firmowego w mBanku
Jakie usługi doceniają klienci biznesowi? Co dziś pomaga rozwijać firmę?
Stefan Karmaza, CEO VECTIO
Masz coś ważnego do powiedzenia biznesowi i o biznesie?
Powiedz to głośno! Weź udział w debacie w telewizji BIZNES24
Kontakt: Rita Schultz (r.schultz@biznes24.pl)
RYNEK I CENY PALIW
DEBATY BIZNES24
Czy to wojna w Ukrainie, czy panika na stacjach rozhuśtała ceny paliw w Polsce? Dlaczego diesel jest dziś aż o złotówkę droższy, niż benzyna? Ile dni będziemy mieli na przestawienie się na nowych dostawców – gdyby Rosja zakręciła ropę? I kiedy przestawimy się nie na nową ropę, tylko na wodór?
W Rozmowach o Biznesie w BIZNES24 ważna dyskusja – co wpływa na ceny paliw.
W debacie uczestniczą:
- Leszek Wiwała, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego,
- Karol Wolff, Dyrektor Biura Strategii i Projektów PKN Orlen,
- Jakub Bińkowski, członek zarządu Związku Pracodawców i Przedsiębiorców.
Debata zorganizowana we współpracy ze Związkiem Pracodawców i Przedsiębiorców w ramach projektu Ceny Paliw Mówimy Jak Jest
Kampania Edukacyjna Polskiego Przemysłu Paliwowego.
Partnerami Kampanii są:
- Polska Izba Paliw Płynnych
- Ogólnopolski Związek Pracodawców Transportu Drogowego
- Grupa Lotos
- PKN Orlen
Jakimi zapasami ropy i paliw dysponuje Polska? Czy możemy się czuć bezpiecznie w kontekście ewentualnego embarga na rosyjską ropę?
Leszek Wiwała, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego
Jak jako konsumenci możemy odpowiedzialnie zachowywać się w sytuacji ryzyka dla rynku paliw płynącego ze strony agresji Rosji na Ukrainę?
Karol Wolff, Dyrektor Biura Strategii i Projektów PKN Orlen
Jak wysoka zmienność cen paliw wpływa na działalność polskich firm
Jakub Bińkowski, Członek Zarządu Związku Pracodawców i Przedsiębiorców, Dyrektor Departamentu Prawa i Legislacji
Masz coś ważnego do powiedzenia biznesowi i o biznesie?
Powiedz to głośno! Weź udział w debacie w telewizji BIZNES24
Kontakt: Rita Schultz (r.schultz@biznes24.pl)
JAK BYĆ PRACODAWCĄ, DLA KTÓREGO CHCE SIĘ PRACOWAĆ
DEBATY BIZNES24
Jak być pracodawcą, dla którego chce się pracować? Do którego chce się przyjść do pracy, do którego chce się przychodzić do pracy i od którego nie chce się odchodzić?
W BIZNES24 rozpoczynamy cykl debat na tematy ważne dla biznesu. Uczestniczkami pierwszej debaty są
- Sylwia Bilska, dyrektor generalna Edenred Poland,
- Agnieszka Pietrasik, dyrektor wykonawcza w Hays Poland,
- oraz Ewa Kwiecińska, Employer Branding & Communication Manager w Faurecia Automotive Polska.
Debatę prowadzi Donata Hermann, vlogerka i autorka programu Kadry w Pigułce w telewizji BIZNES24.
Jakie korzyści finansowe płyną z nowelizacji rozporządzenia dotyczącego dofinansowania posiłków?
Sylwia Bilska, dyrektor generalna EDENRED
Czy mamy rynek pracownika czy pracodawcy?
Agnieszka Pietrasik, dyrektor wykonawcza w Hays Poland
Jakie znaczenie dla firmy ma employer branding?
Ewa Kwiecińska, Employer Branding & Communication Manager Faurecia Automotive Polska
Publikacje zawierające wnioski z debaty
„Jak być pracodawcą, dla którego chce się pracować”.
Masz coś ważnego do powiedzenia biznesowi i o biznesie?
Powiedz to głośno! Weź udział w debacie w telewizji BIZNES24
Kontakt: Rita Schultz (r.schultz@biznes24.pl)