Narastająco – od początku roku – największy polski producent galanterii skórzanej zebrał z rynku 335 milionów złotych, czyli o prawie 1/4 więcej, niż w tym samym czasie poprzedniego roku. Około 90-ciu procent przychodów spółki pochodzi z segmentu detalicznego – co okazało się dla Wittchena korzystną sytuacją, bo przychody w tej części wzrosły od początku roku o 26 procent. Wzrost w części B2B był zdecydowanie niższy – piętnastoprocentowy – a w III kwartale spadł do mizernych dwóch procent.
Czym jest efekt szminki
Efekt szminki w ekonomii to pozorny paradoks polegający na tym, że w okresie spowolnienia gospodarczego popyt na niektóre towary luksusowe rośnie zamiast spadać. Efekt szminki jest wiązany z psychologiczną potrzebą kompensacji niepokoju wywołanego pogorszeniem sytuacji gospodarczej poprzez zakup luksusowych towarów, albo usług.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 11.99 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę