Przychody spółki z Trójmiasta wzrosły rok do roku o 80 proc. do nieco ponad 14 mld zł. Jak podała spółka tak wysoki dwucyfrowy wzrost przychodów wynikał m.in. z realizacji tzw. odroczonego popytu, trendu widocznego niemal na wszystkich rynkach obecności grupy. Trend ten był wynikiem powrotu do normalności po serii lockdownów w pandemicznym roku 2020.
PRAWIE MILIARD ZŁ ZYSKU LPP
Jak zakłada plan sprzedażowy LPP na rok finansowy 2022/23 (z wyłączeniem rynku Ukrainy i Rosji) wskazują na możliwość osiągnięcia 16 mld zł sprzedaży tj. wzrostu o około 13 proc. rdr, z czego w kanale internetowym przekroczenie poziomu 5 mld zł.
Zamknięcie sprzedaży na Ukrainie i w Rosji – dwóch kluczowych zagranicznych rynków dla LPP firma chce sobie zrekompensować wzrostem sprzedaży na zachodzie Europy.