Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

POŁOWA WZROSTU SPRZEDAŻY DETALICZNEJ TO INFLACJA

Powiązane artykuły:

Połowa wzrostu sprzedaży detalicznej to inflacja

Jak podał GUS w sierpniu 2021 r. największy wzrost sprzedaży detalicznej (w cenach stałych) w porównaniu z 2020 r. odnotowały firmy handlujące tekstyliami, odzieżą, obuwiem (o 28.6% wobec wzrostu o 1.2% przed rokiem). Wyższą sprzedaż niż sprzedaż „ogółem” zaobserwowano również w grupach: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (o 7.9%), „farmaceutyki, kosmetyki, sprzęt ortopedyczny” (o 7.5%), „pojazdy samochodowe, motocykle, części” (o 5.7%).

CZYTAJ TEŻ: KIEDY SPADNIE INFLACJA?

Spadek sprzedaży raportowały natomiast jednostki sprzedające paliwa stałe, ciekłe i gazowe (o 2.3%) oraz „żywność, napoje i wyroby tytoniowe” (o 1.3%)

POŁOWA WZROSTU SPRZEDAŻY DETALICZNEJ TO INFLACJA
POŁOWA WZROSTU SPRZEDAŻY DETALICZNEJ TO INFLACJA / ŹRÓDŁO: BIZNES24

Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

POŁOWA WZROSTU SPRZEDAŻY DETALICZNEJ TO INFLACJA

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)

Sprawdź na BIZNES24.TV