Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

PEPCO ROŚNIE NA NOWYCH OTWARCIACH

Powiązane artykuły:

Pepco rośnie, ale tylko na nowych otwarciach. Sprzedaż porównywalna spada. Spółka, która w ciągu ostatniego roku przeżyła sporo szokowych informacji – podała dziś dane o sprzedaży za ostatni kwartał.

Przychody między początkiem kwietnia a końcem czerwca wyniosły 1 miliard 481 milionów euro – czyli były wyższe niż przed rokiem o 7.6 procent, przy założeniu stałego kursu walutowego.

CZYTAJ TEŻ: KREDYT NA START OD 15 STYCZNIA

Najszybciej – o 23 procent – rosły przychody należącej do Grupy Pepco sieci Dealz. Ale jest to jednocześnie najmniejsza sieć wchodząca w skład grupy i odpowiada za zaledwie 5 procent jej przychodów. Najgorzej radzi sobie obecna na wyspach brytyjskich sieć Poundland, której przychody spadły nominalnie o prawie 3 procent. W środku stawki jest sieć Pepco, największa sieć grupy, na którą przypada ponad 60 procent przychodów spółki. Ilość pieniędzy zostawiona przez klientów w kasach Pepco wzrosła o prawie 13 procent – ale dzięki temu, że sieć otwiera nowe sklepy. Sprzedaż porównywalna w całej grupie spadła w 3. kwartale o prawie 4.5 procent.


Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

PEPCO ROŚNIE NA NOWYCH OTWARCIACH

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)

Sprawdź na BIZNES24.TV