Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

PALIWA I E-COMMERCE PCHAJĄ SPRZEDAŻ W STREFIE EURO

Powiązane artykuły:

Październikowy wynik okazał się znacznie wyższy od oczekiwań ekonomistów, którzy zakładali wzrost, ale na poziomie nieznacznie przekraczającym 1 procent w ujęciu rocznym. Dobre dane o sprzedaży detalicznej w strefie euro to jednak nadal w dużej mierze efekt bazy. Aż o 8.5% wzrosła w ujęciu rocznym sprzedaż paliw do aut – rok temu w październiku większość krajów strefy euro była objęta silnymi ograniczeniami covidowymi, które powodowały niższe zapotrzebowanie na paliwa. Jeśli chodzi o formę sprzedaży – mocno rośnie e-commerce. Sprzedaż przez internet wzrosła w ciągu roku o 4%.

PALIWA I E-COMMERCE PCHAJĄ SPRZEDAŻ W STREFIE EURO