Węgierski koncern paliwowy MOL planuje wprowadzić własną markę na polskim rynku wcześniej, niż wynikałoby to z zapisów umowy przejęcia 417 stacji Grupy Lotos.
Jak powiedział w rozmowie z agencją ISBnews wiceprezes MOL , zgodnie z zawartą umową, Węgrzy mają prawo używać marki Lotos przez pewien czas, jednak planują wprowadzić własną markę wcześniej, niż wynikałoby to z zapisów umowy.
W dłuższej perspektywie MOL planuje również wprowadzenie w Polsce paliwa premium, pochodzących z polskich rafinerii, ale wzbogaconych o unikalne dodatki własnej produkcji, a także wejście do Polski konceptu Fresh Corner, własnej marki spożywczej MOL.
CZYTAJ TEŻ: ORLEN ZACZYNA KOLEJNĄ FUZJĘ
W połowie lipca br. Komisja Europejska zatwierdziła przejęcie spółki Lotos Paliwa przez węgierski koncern MOL. Na mocy umowy ze stycznia 2022 r., ok. 80% sieci Grupy Lotos, czyli 417 stacji pod marką Lotos, zostanie przejęte przez MOL.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV