Jak podkreśla zarząd spółki, priorytetem jest teraz budowanie marki globalnej oraz dalszy przyrost bazy klienckiej. Na tym XTB nie oszczędza: w 2023 roku budżet marketingowy ma wzrosnąć o około jedną piątą.
CZYTAJ TEŻ: ROZCZAROWUJĄCY KWARTAŁ XTB
– W ciągu ostatnich lat profil naszego klienta docelowego mocno się zmienił. Historycznie byliśmy postrzegani jako broker CFD – wtedy celowaliśmy szczególnie w inwestorów krótkoterminowych. Kilka lat temu wprowadziliśmy do naszej oferty akcje i ETF’y i zaczęliśmy celować w klienta długoterminowego, który szuka instrumentów finansowych z mniejszym ryzykiem (…) W tej chwili jednym z naszych głównych celów, poza przyrostem bazy klientów i wzmocnieniem marki, jest również wprowadzanie nowych produktów do naszej oferty, które będą wymagały mniej zaangażowania czasowego klientów i mniejszej wiedzy. Chcemy być pierwszym wyborem dla osób, które chcą wziąć finanse w swoje ręce – powiedział w BIZNES24 Omar Arnaout, prezes XTB.
A jak długo klienci XTB zostają ze spółką i czy rzeczywiście łapią giełdowego “bakcyla”? O to zapytaliśmy na naszej antenie w rozmowie z cyklu SPÓŁKA POD LUPĄ.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV