Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

„NIE MOŻEMY SIĘ BAĆ WYDAWAĆ PIENIĘDZY”. OMAR ARNAOUT O XTB

Powiązane artykuły:

 Jak podkreśla zarząd spółki, priorytetem jest teraz budowanie marki globalnej oraz dalszy przyrost bazy klienckiej. Na tym XTB nie oszczędza: w 2023 roku budżet marketingowy ma wzrosnąć o około jedną piątą. 

CZYTAJ TEŻ: ROZCZAROWUJĄCY KWARTAŁ XTB

– W ciągu ostatnich lat profil naszego klienta docelowego mocno się zmienił. Historycznie byliśmy postrzegani jako broker CFD – wtedy celowaliśmy szczególnie w inwestorów krótkoterminowych. Kilka lat temu wprowadziliśmy do naszej oferty akcje i ETF’y i zaczęliśmy celować w klienta długoterminowego, który szuka instrumentów finansowych z mniejszym ryzykiem (…) W tej chwili jednym z naszych głównych celów, poza przyrostem bazy klientów i wzmocnieniem marki, jest również wprowadzanie nowych produktów do naszej oferty, które będą wymagały mniej zaangażowania czasowego klientów i mniejszej wiedzy. Chcemy być pierwszym wyborem dla osób, które chcą wziąć finanse w swoje ręce – powiedział w BIZNES24 Omar Arnaout, prezes XTB.

A jak długo klienci XTB zostają ze spółką i czy rzeczywiście łapią giełdowego “bakcyla”? O to zapytaliśmy na naszej antenie w rozmowie z cyklu SPÓŁKA POD LUPĄ.

Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

"NIE MOŻEMY SIĘ BAĆ WYDAWAĆ PIENIĘDZY". OMAR ARNAOUT O XTB

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)

Sprawdź na BIZNES24.TV


Poprzedni artykuł
Następny artykuł