Po pierwszym roku działalności w Polsce MOL Polska pochwalił się osiągnięciami. Spółka przeprowadziła rebranding ponad 200 stacji paliw, a do końca 2024 roku planuje dostosować do swoich standardów 80% stacji przejętych od Grupy Lotos.
„To był bardzo trudny rok. Obawiam się, że kolejny nie będzie łatwiejszy. Zaczęliśmy tu w Polsce, ale nie skończyliśmy, mamy duże apetyty, chcemy się rozwijać. Chcemy dalej tu rosnąć i dalej inwestować” – powiedział Richard Austen, dyrektor generalny MOL Polska.
Jak poinformowano, MOL Polska w ciągu pierwszych sześciu miesięcy zdobył 1 mln użytkowników programu lojalnościowego.
Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 11,99 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV