Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

ŚWIAT

META ZAMIAST FACEBOOKA

Meta zamiast Facebooka. Właściciel m.in. najpopularniejszego serwisu społecznościowego chce w ten sposób zaakcentować skupienie się na na rozwoju „metawersum”, internetu dostępnego za pomocą rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości. Zmiana nazwy dotyczy samej firmy, serwis społecznościowy ma działać pod dotychczasową nazwą.

Zmiana nazwy została wczoraj ogłoszona przez prezesa Facebooka Marka Zuckerberga na konferencji poświęconej rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości Facebook Connect. Nowa nazwa ma odzwierciedlać rosnące ambicje firmy wykraczające poza media społecznościowe.
Jak dodał założyciel Facebooka, dotychczasowa marka spółki – do której należą również m.in. Instagram, Whatsapp i producent gogli VR Oculus – jest zbyt silnie związana z aplikacją Facebook, by właściwie odzwierciedlać to, czym zajmuje się firma.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

RYNKI

Dobre wyniki Facebooka za trzeci kwartał. Zysk na akcję spółki wyniósł 3,22 dolarów i był wyższy od oczekiwań rynku, które zakładały zysk na poziomie...

ŚWIAT

14 milionów dolarów kary musi zapłacić Facebook za dyskryminację, jakiej miał się dopuszczać w trakcie zatrudniania pracowników. To finał sporu między Facebookiem, a amerykańską...

COVID

Google, Facebook i Twitter nie wracają jednak do biur. Kolejne amerykańskie firmy technologiczne ogłaszają, że co najmniej do późnej jesienie - a nawet do...

RYNKI

Zarząd Facebook pokazał świetne wyniki za 2 kwartał - a następnie wystraszył inwestorów. Akcje konglomeratu największych sieci społecznościowych świata taniały mimo świetnych wyników o...