Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły w ostatnim kwartale ubiegłego roku 278 i pół mln zł, wobec ponad 652 mln zł w IV kwartale 2020 r.
Mercator liczy straty – spadki cen rękawic i wzrosty ich dostępności
Spółka podała, że obserwowane już od pierwszego kwartału ubiegłego roku spadki cen rękawic i wzrosty ich rynkowej dostępności były kontynuowane w czwartym kwartale. Kolejne fale rozprzestrzeniania się koronawirusa i wprowadzane w wielu krajach obostrzeń nie wpłynęły pozytywnie na sytuację producentów i dystrybutorów rękawic jednorazowych. Według Mercatora druga połowa 2020 roku oznaczała rekordowo wysokie ceny rękawic, co przełożyło się na efekt bardzo wysokiej bazy porównawczej rok do roku, chociaż negatywne tendencje były widoczne kwartał do kwartału. Spółka liczy, że w tym roku rynek rękawic znajdzie równowagę, która pozwoli na ustabilizowanie sytuacji.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV