Polski startup mediaTool sprzedaje swoje narzędzie w Meksyku. Narzędzie pozwala stacjom telewizyjnym na łatwe i sprawne zarządzanie treściami, emisją programów i zdalną współpracę między zespołami redakcyjnymi. Od dwóch lat z mediaToola korzysta też BIZNES24.
Meksykański Canal 22, wiodący kanał publiczny w tym kraju, zdecydował się na implementację oprogramowania polskiego startupu do optymalizacji procesów związanych z planowaniem i nadawaniem programów telewizyjnych.
CZYTAJ TEŻ: WYNIKI SPRZEDAŻOWE ANSWEAR.COM ZA 3Q2024: DYNAMICZNY WZROST, PYTANIE O WYNIK OPERACYJNY
Jak podkreślił Władysław Prażmowski, prezes i założyciel mediaTool, meksykańska stacja doceniła intuicyjne i elastyczne rozwiązanie z Polski. Dodał też, że wdrożenie oprogramowania w tak dużej organizacji na rynku Ameryki Łacińskiej jest nie tylko wyróżnieniem, ale też podkreśleniem niezawodności i stabilności na rynku usług telewizyjnych.
Z kolei strona meksykańska uznała, że mediaTool to rozwiązanie tańsze, bardziej wydajne, a przede wszystkim odciążające zespół redakcyjny.
Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV