Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

RYNKI

LPP WYCHODZI Z ROSJI

LPP ostatecznie wychodzi z Rosji – zapewnia spółka w przesłanym BIZNES24 komunikacie. Od jutra wszystkie sklepy LPP w Rosji – a jest ich tam prawie pół tysiąca – będą zamknięte.

ROCZNE PRZYCHODY LPP W GÓRĘ
marka LPP

LPP, czyli największy pod względem przychodów modowy detalista w Europie Środkowej, znalazł się pod presją klientów po tym, jak okazało się, że mimo deklaracji o wycofaniu z Rosji – działające pod takimi markami jak Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay, czy House – sklepy nadal są otwarte. Dziś spółka zapewniła, że przestaje prowadzić w nich sprzedaż.

CZYTAJ TEŻ: DECATHLON WYCHODZI Z ROSJI


Rosja była dotychczas drugim największym pod względem liczby sklepów rynkiem dla LPP. Trzecim była Ukraina, w której spółka LPP zamknęła sklepy na początku rosyjskiej inwazji.


Kurs LPP na warszawskiej giełdzie spadł z okolic 14 tysięcy złotych w przededniu inwazji do około ośmiu tysięcy złotych w pierwszych dniach marca. Dziś kurs mocno rośnie i wynosi ponad 11 tysięcy złotych – najwięcej od 23 lutego.


Masz firmę? Nie przegap ważnych informacji dla Twojego biznesu.

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

Tylko 9,9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV

LPP WYCHODZI Z ROSJI

Click to comment

Chcesz coś dodać? Śmiało!

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

SANKCJE

Unia Europejska szykuje się do zakazu sprowadzenia gazu LPG z Rosji. Gorącym orędownikiem takiego pakietu sankcji była Polska, która jest jednocześnie największym importerem tego...

ROSJA

Po raz pierwszy w nowoczesnej historii Rosji wydatki obronne zapisane w projekcie budżetu przekroczyły poziom wydatków socjalnych. Wczoraj dokument został przyjęty przez izbę wyższą,...

SUROWCE

Arabia Saudyjska i Rosja potwierdziły, że do końca roku będą kontynuować dobrowolne cięcia w dostawie ropy.

TRANSKRYPCJA WYWIADU

O sytuacji w jakiej znalazła się Ukraina, rozmawiał Roman Młodkowski z BIZNES24 z Markiem Budziszem, analitykiem think-tanku Strategy and Future.

%d