Gdański spółka odnotowało 444 mln zł zysku netto w II kw. roku obrotowego 2024 (maj-lipiec 2024) wobec 438 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk EBITDA sięgnął nieco ponad miliarda zł wobec 944 mln zł zysku rok wcześniej.
Z kolei skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 miliardów zł wobec 4 i pół miliarda zł rok wcześniej.
Wzrost przychodów Grupy został uzyskany dzięki wzrostom sprzedaży w obu kanałach, tj. tradycyjnym i internetowym. Wysokie dynamiki sprzedaży w sklepach stacjonarnych tj. +19,2% r/r Grupa uzyskała dzięki wzrostom powierzchni handlowej (otwarto netto 217 nowych sklepów) oraz pozytywnym wskaźnikiem Like-For-Like tj. +5,1% w prawie wszystkich markach (za wyjątkiem Reserved)” – czytamy w sprawozdaniu zarządu.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023 (luty 2023 – styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów.