Connect with us

Hi, what are you looking for?

GPW

LPP: DOBRY 2Q, CELE NA CAŁY ROK BEZ ZMIAN

LPP – producent i sprzedawca odzieży – dobrze ocenia drugi kwartał i podtrzymuje dwucyfrowe poziomy wzrostu sprzedaży założone w całorocznych celach spółki.

Szczególnie pomógł wrzesień i powrót dzieci do szkół. W ocenie wiceprezesa LPP Przemysława Lutkiewicza, szczególnie dobra była sprzedaż oferty „Back to school” pod koniec sierpnia.
Dobrze sprzedawała się też kolekcja wiosenna. Po otwarciu sklepów dynamika e-commerce nie spadła. Zdaniem wiceprezesa LPP konsumenci poszli na zakupy i uzupełnili garderobę po ubiegłorocznym lockdownie. Jednak to kolejny rok pokaże prawdziwy obraz kondycji portfeli konsumentów i całej gospodarki.

LPP podtrzymuje całoroczny cel dwucyfrowej dynamiki wzrostu przychodów, w czym ma pomóc rozwój powierzchni handlowej o ponad 20 procent i utrzymanie marż.
Producent i sprzedawaca odzieży zakłąda też, że kolejna fala pandemii nie wywoła konieczności całkowitego lockdownu – jak to było przy poprzednich falach.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

GPW

Jeszcze w tym roku na warszawskiej giełdzie będzie można handlować akcjami zachodnioeropejskich spółek. Zarząd GPW zapowiedział, że IV kwartale uruchomi Global Connect – czyli...

GPW

Mocną przeceną - o ok. 3.5% - zakończyła ostatnią swoją sesję w mWIG40 spółka Stalprodukt. Od poniedziałku mWIG i sWIG będa miały inny skład.

GPW

O prawie 5% spadł w czwartek kurs Grupy Kęty - po informacji, że spółka zrezygnowała ze sprzedaży segmentu opakowań giętych. Pod tą tajemniczą nazwą...

ENERGETYKA

Turon najdroższy od czterech lat. Kurs wystrzelił dziś w ciągu sesji do 3 zł 84 groszy po tym, jak spółka poinformowała, że podpisała ze...