Włoska marka należąca obecnie do grupy Volkswagen ogłosiła, że w pierwszym półroczu udało jej się sprzedać ponad 5 300 aut, więc liczba 10 tysięcy aut w tym roku jest w zasięgu ręki. Dla porównania – firma Ferrari, główny rywal Lamborghini, sprzedała w ubiegłym roku ponad 13 tysięcy samochodów. Sprzedaż jednego auta przynosi Lamborghini średnio 265 tysięcy euro przychodu netto. Klienci muszą do tego doliczyć podatek i marżę dealera.
W salonach Lamborghini na razie nie mają czego szukać zwolennicy elektryków. Marka zamierza swój pierwszy elektryczny samochód pokazać dopiero w 2028 roku, trzy lata po pierwszym elektrycznym Ferrari.
Dbasz o swoje pieniądze? Nie przegap informacji ważnych dla Twojego portfela!

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV