Jak podaje zarząd spółki decyzja o złożeniu wniosku restrukturyzacyjnego jest odpowiedzią na problemy płynnościowe Neonetu. Na tę sytuację wpłynęło kilka czynników, w tym niezależnych od Spółki, jak obecna sytuacja na rynku sprzedaży AGD, RTV, GSM i IT.
Neonet próbuje uspokoić klientów. {tu cytat} „W toku trwającego procesu restrukturyzacji, żaden Klient sieci NEONET nie odczuje trudności i problemów w zakupach oraz obsłudze obecnych oraz przyszłych zamówień realizowanych w sklepach stacjonarnych oraz online – czytamy w wydanym dzisiaj oświadczeniu.
Sieć NEONET powstała 30 lat temu we Wrocławiu i z czasem rozrosła się do prawie 300 sklepów rozsianych po całej Polsce. Swój najnowszy sklep sieć otworzyła wczoraj 30 listopada, czyli w dniu gdy w Krajowym Rejestrze Zadłużonych znalazł się wpis dotyczący postępowania o ogłoszenie upadłości firmy.