Przekłada się to na ponad 46 milionów zł łącznych przychodów ze sprzedaży.
W kanale internetowym sprzedaż wyniosła w tym okresie nieco ponad 8 milionów zł co oznacza wzrost na poziomie ok 12% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Z kolei Narastająco, w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia roku ubiegłego, spółka osiągnęła w obu kanałach detalicznych przychody na poziomie 117 i pół miliona złotych, czyli o prawie 4% niż rok wcześniej.
Intersport zajmuje się sprzedażą sprzętu sportowego w wybranych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce.
Spółka jest notowana na GPW od 2006 r, rok później kurs akcji osiągnął all time high w okolicach 16 zł za sztukę i od tego momentu, spółka utraciła prawie 95% swojej kapitalizacji rynkowej. Dzisiaj akcje intersportu na koniec sesji kosztowały… okrągłą złotówkę.