Nowoczesna komunikacja, która dociera tylko do konkretnych odbiorców, to podstawa marketingu. Wykorzystując odpowiednie medium, z powodzeniem można poszerzyć możliwości komunikacyjne, a co za tym idzie – poszerzyć swój zasięg. Połączenie doświadczenia agencji digitalmediowej HUBMEDIA i bogactwa wiadomości gospodarczych, biznesowych i ekonomicznych, jakie zapewnia BIZNES24 – jedyna polska telewizja biznesowa daje klientom możliwość skorzystania jednocześnie z siły wizerunkowej telewizji i targetowania kampanii digitalowych
BIZNES24 – pewna platforma w marketingu B2B
BIZNES24 to jedyna polska telewizja w całości przeznaczona różnym aspektom funkcjonowania biznesu. Na łamach swoich programów omawia między innymi nowe technologie, finanse, bankowość, inwestycje, ale i handel czy PR. Z wiedzy udostępnianej za pośrednictwem programów nadawanych przez BIZNES24 odnoszą pożytek wszyscy przedsiębiorcy oraz osoby, które są zainteresowane gospodarką, ekonomią i finansami.
Aż 41% widzów, którzy oglądają programy na antenie BIZNES24, to przedstawiciele wyższej kadry zarządzającej. A zatem dociera ona do osób, które mają realny wpływ na kształtowanie działalności przedsiębiorstwa i są osobami decyzyjnymi, jakim powierzono zadanie stałego rozwoju firmy. Oczywiście wśród widzów aktywną grupą jest również średnia kadra zarządzająca, wśród której aż 41, 3% osób ogląda ten kanał.
Do kogo dociera program telewizji BIZNES24? W uproszczeniu mówiąc, można pokusić się o stwierdzenie, że do osób związanych z prowadzeniem firmy, podejmowaniem decyzji, prowadzeniem konkretnych działów, ale i do właścicieli przedsiębiorstw. Średnio dziennie telewizję ogląda ponad 60 tysięcy osób, a co miesiąc BIZNES24 notuje prawie milion unikalnych widzów. Wśród nich znajdują się osoby, które mają wysoką pozycję zawodową i stawiają na rozwój swojej firmy.
Nowe możliwości dla klientów
Klienci korzystający z usług agencji digitalmarketingowej HUBMEDIA mogą obecnie wykorzystać również współpracę firmy z telewizją BIZNES24, aby dotrzeć do swoich odbiorców. Wciąż to telewizja pozostaje tradycyjnym medium, w którym każdy chce zostać zauważony. Wykorzystując partnerstwo z BIZNES24, dajemy naszym klientom możliwość zauważenia przez odbiorców oglądających telewizję biznesową.
Wykorzystanie tego środka przekazu pomoże również uwiarygodnić komunikację klienta. Dlaczego? Pojawienie się na antenie jedynej polskiej telewizji biznesowej pomaga promować markę wśród odbiorców, którzy są zainteresowani współpracą z rzetelnymi jednostkami, stawiającymi na rozwój gospodarczy. Wykorzystując nowy model konsumpcji lean back, można uzyskać uwagę widzów, a jednocześnie przekazać jasny komunikat potencjalnym klientom, którzy szczególnie zainteresowani są konkretną branżą.
A co zyskają na współpracy klienci BIZNES24? Również dla nich jest to okazja do wykorzystania nowych form komunikacji, które łączą w sobie najważniejsze zalety obu branż. Wykorzystanie biznesowej telewizji w parze z cyfrowymi rozwiązaniami prowadzonymi w internecie z pewnością poprawi spójność komunikacji wielu przedsiębiorstw.
Skontaktuj się z nami, żeby poznać ofertę!
biuro@hubmedia.pl
kontakt@biznes24.pl