Autopromocjaspot_img

HANDEL

POLACY RZUCILI SIĘ NA ZAKUPY ONLINE

88 proc. Polaków robi zakupy w sieci wynika z raportu Santander Consumer Banku. Najczęściej online kupujemy odzież i obuwie.Według zawartych w raporcie informacji, zainteresowanie kanałami e-commerce rośnie od kilku lat, zaś przedsiębiorcy widzą w nich ogromny potencjał sprzedaży.CZYTAJ TEŻ: BAJOŃSKIE ODPRAWY W PŻB59 procent...

WOJNA CENOWA BIEDRONKI Z LIDLEM WYKOŃCZY MAŁE SKLEPY? (ROZMOWA)

O możliwych skutkach dla konsumentów i innych sieci handlowych, otwartej wojny cenowej pomiędzy sieciami handlowymi, rozmawiała Natalia Gorzelnik z BIZNES24 z dr Karoliną Małagocką z Akademii Leona Koźmińskiego.

DINO STRACI NA WOJNIE CENOWEJ LIDLA Z BIEDRONKĄ? (ROZMOWA)

O tym jakie mogą być skutki dla polskich spółek-detalistów wojny cenowej Lidla z Biedronką, rozmawiał Marcin Dobrowolski z BIZNES24 z Januszem Piętą, analitykiem finansowym w mBanku.

NOWE OBOWIĄZKI PORTALI SPRZEDAŻOWYCH. KIEDY PLATFORMY E-COMMERCE ZACZNĄ RAPORTOWAĆ (ROZMOWA)

O projekcie ustawy nakazującej platformom typu marketplace informowania urzędu skarbowego o transakcjach dokonaych za pośrednictwem tych platform, rozmawiał Marcin Dobrowolski z BIZNES24 z Jakubem Gawłem z Kancelarii Oniszczuk I Wspólnicy.

ROŚNIE KONSUMPCJA W POLSCE

Konsumpcja w Polsce znacznie wzrosła w styczniu.

CORAZ SŁABSZA SPRZEDAŻ W MAŁYCH SKLEPACH

Sprzedaż detaliczna supermarketów w styczniu wzrosła w Polsce o prawie 7 i pół proc. w ujęciu rocznym - wynika z szacunków Polskiej Izby Handlu >> Dużo gorzej sytuacja wygląda w sklepach małoformatowych gdzie sprzedaż była o prawie półtora procent niższa niż roku ubiegłym. Sprzedaż detaliczna supermarketów w styczniu wzrosła w Polsce o prawie 7 i pół proc. w ujęciu rocznym - wynika z szacunków Polskiej Izby Handlu. Dużo gorzej sytuacja wygląda w sklepach małoformatowych gdzie sprzedaż była o prawie półtora procent niższa niż roku ubiegłym.