Umowa zawarta pomiędzy Google a niemieckimi wydawcami to efekt przyjętego w połowie roku tzw. prawa pokrewnego na podstawie dyrektywy unijnej o prawach autorskich z 2019 roku. Cytowany przez agencję AFP
dyrektor grupy wydawniczej niemieckiego tygodnika „Die Zeit” powiedział, że platformy takie jak Google są dla nich ważnymi partnerami, bo generują duży ruch na stronach internetowych. Google potwierdził, że prowadzi rozmowy z kolejnymi firmami internetowymi i z wydawcami. Wcześniej amerykański gigant zawarł umowy na wykorzystanie treści, za które będzie płacił z agencjami AFP, Reutera czy z francuskim Stowarzyszeniem Prasy Informacyjnej.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV